Virksomheden betjener kunder over hele verden, og håndterer derfor opkald fra og til områder, som med traditionel telefoni er meget dyre at ringe til. Kundens primære fokus var et stabilt system, der var nemt at indstille, og udbygge.
Virksomheden havde brug for et nyt omstillingssystem til deres 15 telefoner, og mulighed for udvidelse. Det var et krav at de eksisterende Cisco telefoner kunne anvendes med systemet.
Virksomheden fik leveret et omstillingssystem som en komplet pakke, med systemet installeret på en server. Udover de eksisterende telefoner, valgte virksomheden også DECT trådløse telefoner.
Virksomheden satte selv systemet op, og konfigurerede det. Efterfølgende har virksomheden selv udvidet med 15 telefoner til i alt 30 telefoner på det danske kontor. Desuden er fem internationale kontorer både i EU og USA nu sluttet til det eksisterende system, så deres telefoner er i direkte forlængelse af systemet i Danmark. På den måde har virksomheden på meget nem vis skabt en international kommunikationsplatform med samlet virksomhedsidentitet.